قالب وبلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق به خدا
 
لینک دوستان

 

  • فروردین
  • چه هدفی دارید؟

طبیعت شما به‌گونه‌ای است که چندان با برنامه‌ریزی سازگاری ندارد چون تصور می‌کنید که با این‌کار خود را تحت فشار قرار می‌دهید. با این‌که همیشه برای به دست آوردن هر چیزی بیش از توان‌تان برنامه‌ریزی می‌کنید اما نتیجه آنطور که باید نیست. یادتان باشد که انسان‌های موفق در زندگی برای خود برنامه و هدف از پیش تعیین شده‌ای دارند و قبل از شروع هرکاری دقیقا می‌دانند چه می‌خواهند. از خودتان بپرسید در زندگی به‌دنبال چه هستید، جواب این سوال همان راهی است که باید برایش انرژی بگذارید.

  • اردیبهشت
  • اعتماد به نفس‌تان را حفظ کنید!

شما بیش از حد احساساتی و زودرنج هستید و به همین دلیل بیش از دیگران آسیب می‌بینید. راز زندگی در عشق و دوست داشتن بدون چشمداشت همه انسان‌های روی زمین است اما یادتان باشد همه عشق‌تان را به دیگران بدهید نه همه اعتمادتان را. قدرت تاثیر خود را هرگز دست‌کم نگیرید. توانایی شما در مدیریت و کنترل امور زبانزد همه است. می‌توانید از این قدرت خدادادی به بهترین صورت استفاده کنید البته به شرطی که اعتماد‌به‌نفس‌تان را حفظ کنید و به توانایی‌های خود ایمان داشته باشید. یک هشدار کوچک را جدی بگیرید؛تلاش و پشتکار در هر کاری خوب است اما به شرطی که قدری به فکر خودتان باشید. موفقیت زمانی به دست می‌آید که در هر کاری تعادل داشته باشید.

  • خرداد
  • دنیا را تغییر دهید!

به خاطر شخصیت‌تان دوست دارید جدی باشید و از ارتباط با دیگران کناره‌گیری می‌کنید. شما نسبت به همه اتفاقات اطراف‌تان بی‌تفاوت هستید و این موضوع خانواده شما را خیلی نگران می‌کند. هرچند به خاطر طبیعتی که دارید این حالت شما خیلی طول نخواهد کشید و دوباره روحیه و انرژی‌تان را به دست می‌آورید اما به خاطر داشته باشید که تنهایی راه حل مناسبی برای شما نیست. خودتان را از دیگران جدا ندانید و به جای گوشه‌گیری سعی کنید برنامه‌ای را در کارهای روزانه‌تان بگنجانید تا اوقات‌تان به بطالت صرف نشود. یادتان باشد که داشتن کینه و نفرت فقط به‌خود شما آسیب می‌رساند. از تغییرات بزرگ استقبال کنید. دیگران را دوست داشته باشید و قدری بیشتر به آن‌ها احترام بگذارید. بلند شوید و بایستید و با صدای بلند بگویید« تا زمانی که من تغییر نکنم دنیای بیرون من هم تغییر نخواهد کرد».

  • تیر
  • خوش‌بین باشید

متولدین تیرماه همیشه به‌دنبال پذیرش دیگران هستند و به همین خاطر همه تلا‌ش‌شان را به راضی نگه داشتن انسان‌های اطراف‌شان معطوف می‌کنند. دست از این کار بردارید و این حقیقت را برای همیشه در ذهن‌تان ثبت کنید که هرگز نمی‌شود همه آدم‌ها را راضی نگه داشت. ترس طرد شدن همیشه در شما وجود دارد و به همین دلیل حاضرید هرکاری انجام دهید تا این استرس را تحمل نکنید. آرامش‌تان را حفظ کنید و در هر کاری اولویت را با خودتان قرار دهید به خاطر داشته باشیدکه توانایی‌های شما بیش از آن چیزی است که تصور می‌کنید. خوش بین باشید چون موفقیت‌های بعدی در راه هستند.

  • مرداد
  • دوستان‌تان را درک کنید

هرچند صادق بودن با دیگران ویژگی بسیار خوبی است اما آن را با رک‌گویی افراطی اشتباه نگیرید و قدری بیشتر مراقب زبان‌تان باشید. در محیط کارتان استرس زیادی را حس می‌کنید و دائم در حال انتقاد دیگران هستید اما به خاطر داشته باشید که نخستین گام برای بهتر کردن امور اطراف‌تان، تغییر خودتان است. تغییر را از خودتان شروع کرده و سعی داشته باشید بیشتر از گذشته دوستان‌تان را درک کنید. انجام دادن کارهای روزانه باعث شده که اوضاع زندگی‌تان حالت تکراری و کسل‌کننده به‌خودش بگیرد و این موضوع در روحیه شما تاثیر منفی خواهد گذاشت. اگراز انجام دادن کاری لذت نبرید، نمی‌توانید انتظار نتیجه خوبی را داشته باشید. به کارتان عشق بورزید و سعی کنید که در هر کاری بهترین باشید.

  •  شهریور
  • تو می‌توانی!

شما اصلا انتقادپذیر نیستید و در مقابل ایده‌های مخالف دیگران بسیار سرسختانه مقاومت می‌کنید. قدری انعطاف پذیری باعث برقراری تعادل در زندگی‌تان خواهد شد و شخصیت شما را جالب‌تر نشان خواهد داد. یک نکته دیگر را نیز به خاطر داشته باشید. هرگز تصمیم‌های‌تان را قبل از این‌که عملی نشده با دیگران در میان نگذارید دوستان‌تان به اندازه خود شما با توانایی‌های‌تان آگاهی ندارند و ممکن است شما را در همان شروع کار متوقف کنند. سعی کنید با انرژی مثبت همه توان‌تان را روی کار متمرکز کنید و فقط به پایانی خوش فکر کنید. دیگر زمان آن رسیده که تغییری بزرگ را در زندگی‌تان به‌وجود بیاورید و به جملاتی مانند«تو نمی‌توانی» یا «محال است» توجه نکنید. کسی به کمک شما می‌آید‌، از راهنمایی او استفاده کنید.

  • مهر
  • تو بهترین مشاور جهان هستی

بی‌دلیل نیست که به متولدین این ماه لقب هوشمندترین مشاورین جهان را داده‌اند. با وجود این‌که در هر موضوعی می‌توانید پیش‌بینی‌های درستی انجام دهید اما قدری منفی باف هستید و این باعث می‌شود با وجود درایت و توانمندی‌تان در بعضی اوقات روی حرف‌تان حساب نکنند. بهتر از آنچه را که از دست داده‌اید به دست خواهید آورد اما به خاطر داشته باشید که باید قدری مثبت‌اندیشی را چاشنی کار کنید. بعضی اوقات انسان‌هایی که به شما رجوع می‌کنند دقیقا می‌دانند به‌دنبال چه هستند اما با در میان گذاشتن مسئله‌شان با شما تنها به‌دنبال تایید و انگیزه شما هستند. قدرت تخیل شما بسیار زیاد است و تمامی اتفاقات را با جزئیات در خاطره می‌سپارید. از این ویژگی برای تجسم رویاهای‌تان استفاده کنید چون نتیجه شگفت انگیزی را برای‌تان به‌دنبال خواهد داشت.

  • آبان
  • مبارزه کن

با این‌که بیشتر دوستان و نزدیکان‌تان از توانایی‌‌های شما صحبت می‌کنند اما شرایط زندگی‌تان با وجود استعدادهایی که دارید سازگاری ندارد و علت این موضوع صبر و حوصله بیش از حد شماست.

دیگر زمان آن رسیده که دست به کار شوید و آنچه را که به آن اعتقاد دارید به مرحله عمل بگذارید. هرگز نترسید و برای آنچه لایق آن هستید مبارزه کنید اما به یاد داشته باشید که مبارزه را با تلاش همراه با استرس و فشار اشتباه نگیرید.

وقتی چیزی را طلب می‌کنید آن را با عشق و علاقه بخواهید و انرژی منفی را از خود دور کنید چون وقتی با تردید و نگرانی خواسته‌های‌تان را بیان می‌کنید، ترس کاذب‌تان باعث دوری شما از خواسته‌های‌تان می‌شود. آرام باشید.

  • آذر
  • دوباره  آغاز کنید

هرچند علاقه به تفریح و سرگرمی جزو ویژگی‌های جدا نشدنی متولدین این ماه است اما به خاطر داشته باشید که نداشتن تعادل بین کار و تفریح نتیجه خوبی برای‌تان نخواهد داشت. شاید برای خلاص شدن از روزمرگی تلاش می‌کنید که تفریح را در اولویت قرار دهید اما برای این کار هم برنامه داشته باشید. منطقی بودن شما باعث شده که رویاهای خودتان را خیلی جدی نگیرید اما باور کنید که شما توانایی انجام هر کاری را دارید و اگر تخیل خود را چاشنی منطق خود کنید به مرور زمان رویاهای‌تان به حقیقت می‌پیوندد. این‌که در شروع یک کار جدید با مشکلات روبه‌رو می‌شوید نشان‌دهنده ضعف شما یا غیرممکن بودن آن کار نیست. هرگز تسلیم نشوید و از نو شروع کنید.

  • دی
  • مغرور نباش!

شما بیش از اندازه رک هستید و گاهی با زبان تلخ‌تان دوستان و نزدیکان‌تان را آزار می‌دهید درحالی‌که قلب بسیار مهربانی دارید. دست از غرورتان بردارید و درون مهربان و سخاوتمندتان را برای دیگران آشکار کنید. با روحیه نکته سنجی که دارید از هر چیز کوچکی دلخوری به دل می‌گیرید و گاهی دنیا را تیره و تار می‌بینید. زندگی آن چیزی نیست که دیگران برای شما به تصویر کشیده‌اند. از دیدگاه خودتان به زندگی نگاه کنید و به ندای درون‌تان گوش دهید چون بهترین راهنمای شماست. همیشه نیمه پر لیوان را ببینید و در دیگران به‌دنبال خوبی باشید. یادتان باشد که شما همان چیزی را می‌بینید و به همان چیزی دست پیدا می‌کنید که در ذهن‌تان نسبت به آن به باور رسیده‌اید.

  • بهمن
  • رویاها را جدی بگیرید

سعی کنید قدری بیشتر به‌خودتان توجه کنید و روحیه‌تان را دوباره به دست آورید. شاید یک سفر بتواند به بازگرداندن انرژی‌تان کمک کند اما بیشتر از آن کیفیت زندگی‌تان مهم‌ترین چیزی است که باید تغییر کند. تنها صحبت کردن در مورد رویاها برای تحقق آن کافی نیست بلکه لازم است برای یک بار جرات به خرج دهید تا نتایج باورنکردنی را تجربه کنید. زندگی قانون عمل و عکس‌العمل است. وقتی صدایی از شما بلند نمی‌شود چطور انتظار پژواک صدای‌تان را دارید. خبرهای خوش هرگز غیرمنتظره به سمت شما نمی‌آید بلکه این شما هستید که با خواستن می‌توانید نتایج خوب را به سمت‌ خود بکشانید. در زندگی شخصی‌تان مسائلی وجود دارد که حل نشده باقی مانده است. در این شرایط هیچ‌چیزی جز اصلاح آن‌ها برای شما در اولویت نیست. زمان را از دست ندهید.

  • اسفند
  • روی دوستان‌تان حساب کنید

ظاهر‌سازی‌ نکنید و در عوض سعی کنید خود واقعی‌تان را نشان دهید. شما دوستانی دارید که بیش از آنچه تصور می‌کنید، می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید اما در این زمینه باید کمی محتاط باشید و اعتماد افراطی نسبت به انسان‌های اطراف‌تان نداشته باشید. گاهی اوقات دوست دارید به‌صورت پنهانی به دیگران کمک کنید. این‌کار خیلی خوبی است و می‌تواند انرژی زیادی را وارد زندگی‌تان کند اما باز هم به شما توصیه می‌کنیم که تعادل را برقرار کنید و هرگز در کمک به دیگران از خود نگذرید. چون تا زمانی که شما نیازهای‌تان را به‌طور کامل برآورده نکنید نمی‌توانید تاثیرات خوبی را تجربه کنید.

 



[ شنبه 90/7/30 ] [ 9:36 صبح ] [ عشق به خداوند ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
امکانات سایت

   آی پی رایانه شما :


فروش بک لینکطراحی سایتعکس